thanks for visiting

Tuesday, August 16, 2011

‘゚・✿keje owh keje✿*゚‘

~SALAM~

lame dh aku xupdate n3...huhu...nk kate bz xla bz mane....tp penat sikit tu ade la...bkn pnt ape...pnt kne tahan telinga....kne kuatkan hati....hari2 kne bebel...hari2 kne marah....hari2 kne dgr org mjerit bile bcakap....ya allah...stress aku....klu keje snang nk dpt skrg...dh lame aku cabut dr tmpt keje aku skrg ni....hari 1st aku msk keje je aku dh nmpk byk mslh yg aku kne lalui klu aku trus keje kat situ...dorg kate skrg dh kurang la tu, dlu lg truk..aku ni bkn la jenis yg lmbt belajar or ape...tp ntah la...bile hari2 kne jerit...kne marah...otak aku trus jd lmbab...n pyh nk blajar...sbnrnyer dia tu sorg je yg bg mslh kat aku n sume org kat situ...maksud aku yg keje kat bhgn aku tu la...yg lain sume ok je...xnk la sbut name kan...so aku gunekan nama 'dia tu' utk maksudkan org yg suka bt ktorg pusing tu erk....pergh..tp nsb baik la kwn2 kat sane sume skepala n sporting giler...

tup tap tup tap...dh sbulan aku keje...alhamdulillah la...aku dpt la cover la ape yg ptt...n aku dberi kepercayaan utk cover pgeluaran barang utk JB (johor bharu)...tp biase la...aku ni manusia biase...mst la ade buat silap kan...klu dh buat silap tu...paham2 sudah la...mst kne maki nyer....mst kne bebel nyer...nk bt mcm mane...tahan je la....dh tu tmpt aku cari rezeki kan....huhu..kwn2 aku salu tgur...aku salu nmpk stress...tmbhn klu ade sorg akak tu xdtg....sbb sume aku kne cover..dh la aku ni lmbab sikit bt keje....kdg2 lori dh bratur tgu aku kuarkan DO (delivery order)...klu xde DO, report n..gate pass....xleh la dorg bwk barang keluar...bile lori dh byk...jem la....bile dh jem...lmbat la jd pgeluaran barang...pe lg...kne marah lg....klu stok dlm sistem cukup...sume keje jd cepat....tp kdg2 stok dlm sistem xcukup...nk kne key in stok bru lg....bkn blh sbarang key in...slh msk....brang blh short...nk kne tgk tarikh betul2...xleh pick slh tarikh...dh bnd tu skali byk..kdg2 xprasan slh pick..tmbhan klu nk cpt...lg la xpasan....

setiap hari g keje aku dh ready nk kne marah....sbb setiap hari mst ade je yg xkne...ntah la....akak yg dh keje btahun tu pun kne marah hari2...ape ntah lg aku yg bdk bru blajar ni kan....tp pape pun....kat situ sume dh tau perangai dia tu mcm mane...tahan n pekak kan telinga je la.... tp aku xtau la smpai bile aku mmpu tahan kan...

kdg2 lucu gak...ade la staff2 kat situ smpai kate...klu dia jmpe harimau ngn 'dia tu' dia akan tembak 'dia tu' dlu..hahaha....tu ok lg...ade sorg lg ni....bile ade la yg suara kan pendapat suh ot time cuti....dia siap kate...dia lbih rela mati dr dia ot sbb nk tlg 'dia tu' tu....hahahaha...mcm2....tp gelagat kwn2 aku kat situ la bt aku nyer stress kurg sikit...n bsemangat blik...

~SEKIAN~

0 comments:

Post a Comment

terima kasih....sila datang lg...

/



 
Copyright 2009 crazy gegurlz. Powered by Blogger
Blogger Templates created by Deluxe Templates
Wordpress by Wpthemescreator
Blogger Showcase